Müügitingimused:
Üldtingimused:
1. Müügitingimused kehtivad Raminem OÜ klientide (Klient) ja e-pood www.parl24.ee (Raminem OÜ)vahel.
2. E-poest toodete ostmisel tekkivad õigussuhted reguleerivad EV kehtivad õigusaktid
3. Raminem OÜ on õigus muuta e-poes olevaid müügitingimusi.
Hinnad:
1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
2. Müüjal on õigus muuta igal ajal hindu.
3. Hinnad ei sisalda transpordikulusid.
4. E-poes müüdav hind võib erineda hinnast, mis on Rõivad&jalanõud füüsilises poes.
5.Toote kättetoimetamise hind sõltub Kliendi valitud kohaletoomise viisist. Kättetoimetamise hind kuvatakse koos tellimuse kinnitamisega.
Tellimuse vormistamine ja ostukorv:
1.Klient valib välja endale sobiva toote ja sooritab ostu e-poes.
2.Vormistades tellimuse, peab Klient sisenama ostukorvi.
3.Klient täidab ära ankeedi oma isikuandmetega ja valib makseviisi ning transpordi.
4.Klient kinnitab tellimuse ja suundub makset sooritama.
5.Kui toode on lisatud ostukorvi, siis Klient ei ole kohustatud veel toodet ostma.
6.Klient saab muuta ostukorvis olevate toodete kogust või siis need eemaldada sealt.
7.Nii kaua, kui tooted pole kinnitaud ostukorvis, on tooted saadaval ka teistele Klientidele.
8.E-pood kinnitab tellimuse, kui klient on tasunud läbi ostukorvi oma tellimuse.
Toodete eest tasumine:
1. Tasuda saab Eesti pangalinkide kaudu: Swedpank;Luminor, SEB,LHV, Coop Panks, PayPal.
2. Toodete eest saab tasuda Visa/Master pangakaartidega.
3.Tellimuse kinnituses on olemas Kliendi poolt ostetud toodete loetelu ja kontaktandmed, kuhu tellitud kaup saadetakse.
4.Raminem OÜ on isikuandmete töötleja ja Raminem OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud andmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Transport:
1.Kohe peale ülekande laekumist postitatakse Kliendile tooted max.5 tööpäeva jooksul,kui pole juurde kirjutatud teisiti.
2. Tellitud kaup tarnitakse Kliendile vastavalt tema valitud tarneviisile, kas pakiautomaat või kullerteenus. (Itella Smartpost või Omniva).
Pretensioonid:
1.Kliendil on õigus,kauba mittesobivuse korral nõuda Toote parandamist,ümbervahetamist või tagastada mittesobiv Toode tuginedes sätestatud õiguskaitsevahenditele.
2. Kui Tootel esineb puudus esimesel korral,valib Müüja,millist õiguskaitsevahendit kasutatakse(parandus, vahetus).Teisel korral saab juba Klient ise valida,kas soovib toote parandust,asendust või siis tagastust.
3.Vastavalt seadusele on kliendil õigus pöörduda Müüja poole 2 kuu jooksul, kui ilmnes mingi defekt.
4. Müüja ei vastuta, kui Kliendi süül ja hoolimatul kasutamisel tekkis defekt.
5. Kauba füüsilise kulmise eest tavapärasel kasutamisel.
6. Kliendil on õigus pöörduda Tarbijakaiste ameti poole.
Kliendipoolne lepingust taganemine ennem müügilepingu täitmist:
1. Kui Klient soovib oma lepingust müügilepingust taganeda,siis kohustub ta koheselt teavitama e-poodi.Kliendil tuleb saata tagastusavaldus elektrooniliselt info@parl24.ee. Selles peab olema kirjas tellimuse number,millest soovitakse taganed ja Kliendi enda isikuandmed(ees-ja perekonna nimi, kontakt tel,tellimuse esitamise kuupäev, ning e-posti aadress).E-pood tagastab Kliendi tasutud summa(alg.kulu) 5 päeva jooksul arvates taganemisavalduse kättesaamisest.
2.Kui taganemisavaldus jõuab e-poodi pärast viimase poolt toodete müügilepingu täitmise alustamist, siis kohaldatakse üldtingimuste osa(Kaupade Tagastused)
3.Kliendile tagastatakse raha samale arvelduskontole, millelt toimus laekumine.
Vääramatu jõud
1.Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest,kui kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest,mida Raminem OÜ ei saanud mõjutada või siis ette näha.
Muud tingimused:
1. Kõik eriarvamused ja vaidlused,mis tekivad lahendatakse eelkõige läbirääkimiste teel. Kui see aga ei õnnestu,tuleb Kliendil või siis e-poel pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või siis kohtusse.
(http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon).
2. E-poe fotod ja tekstid on kaitstud autoriõigustega ning nende kopeerimine ja kasutamine Raminem OÜ poolt on keelatud.